מרכז שירות

main [age image

אינטרפז לשירותך

אינטרפז טכנולוגיות נמדדת לא רק לפי איכות מוצריה, אלא גם בהתאם לטיב השירות שהיא מספקת ללקוחותיה. לשם כך הקמנו מרכז שירות יחיד מסוגו, שמטרתו להשאיר את לקוחותינו שבעי רצון לאורך זמן.

בדומה למערכות ממוכנות בתחומים אחרים, מערכות חניה מתקדמות זקוקות לתחזוקה שוטפת. אינטרפז מעסיקה צוות טכנאים מיומן ואדיב, הזמינים עבור לקוחותינו מסביב לשעון. הטכנאים שלנו עוברים השתלמויות תקופתיות במפעל הייצור של De Park בגרמניה, והם מכירים את המערכות כמו את כף ידם. זקוקים לטיפול תחזוקה? איתרתם תקלה? טלפון קצר למוקד, והטכנאים שלנו בדרך אליכם.

דבר מנהל מרכז השירות

אינטרפז הינה החברה המנוסה ביותר בישראל בתחום פתרונות חניה מתקדמים. במקביל לייצור והתקנת אלפי מערכות חניה ברחבי הארץ, פעלנו רבות על מנת לרכוש את אמונם המלא של לקוחותינו גם בתחום השירות והתחזוקה.

מערכות החניה שלנו מיוצרים בגרמניה וכוללים רכיבי איכות גרמניים, מן הבורג הקטן ביותר ועד למנגנוני הפעלה מורכבים. השירות עבור מערכות אינטרפז מבוסס על רכיבים מקוריים בלבד. במידה ויש צורך בהחלפת רכיב, הפעולה מתבצעת במהירות שיא וברזולוציה של אחד לאחד.

בנוסף, אנו מספקים שירות מלא למתקני חניה מתוצרת שונה משלנו. הטכנאים שלנו משתמשים ברכיבים אוניברסליים באיכות גבוהה, ודואגים לחלקי חילוף מקוריים בהתאם לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח ולקוח.

במידה וגם אתם נהנים ממערכת חניה מתקדמת, נשמח להציע לכם מעטפת שירות בעלות משתלמת במיוחד. לקבלת הצעת מחיר, צרו קשר עוד היום. כי איכות חייבים לשמר.

שירות טלפוני

זמינים 24/7

פרטי התקשרות:

כתובת:

ז'בוטינסקי 129, רמת גן
5656320