פתרונות לתמ"א 38

אינטרפז 38. חניה חדשנית להתחדשות עירונית.

תכנית מתאר ארצית 38 עוסקת בהרחבה ובחיזוק מבנים קיימים מפני רעידות אדמה. הקונספט של תמ"א 38 פשוט וברור: כולם מרוויחים. הדיירים מעלים את ערך דירתם הקיימת, והיזמים מרוויחים ממכירת הדירות החדשות שבנו.

הופכים מצוקת חניה להזדמנות מניבה

בימים של מצוקת חניה הולכת וגוברת, כשמספר הרכבים בכביש ממשיך לגדול, חניה פרטית היא נכס אמיתי. לכן דיירים רבים דורשים להוסיף חניה כחלק ממפרט התמ"א עליו הם חותמים, במטרה לעלות את ערך דירתם.

היזמים מאידך מחויבים בהקצאת מקומות חניה עבור יחידות הדיור הנוספות. לעיתים, מציעים היזמים לדיירים חניה נוספת עבור הדירות הקיימות, מתוך הרצון לעלות את אטרקטיביות הפרויקט ולהוביל לקידומו המהיר.

בדומה לבניה עצמה, הוספת חניות בפרויקט תמ"א 38 יכולה לתפקד כמכפיל רווח עבור כל הצדדים המעורבים. האתגר העיקרי הוא הקצעת שטחים לחניות בשטח הבניין, שלרוב הינו קטן ומצטמצם לאחר הרחבת הבנייה. מזל שיש את אינטרפז.

אינטרפז 38: חניה כמכפיל רווח

אינטרפז טכנולוגיות פיתחה מומחיות ייחודית לייצור ולהתקנת מערכות חניה המתאימות לתמ"א 38 כמו כפפה ליד. הידע, הניסיון ויכולת הייצור שלנו מאפשרים לנו להטמיע פתרונות בהתאמה אישית לכל פרויקט במהירות שיא, ללא צורך בתליית בניין וללא חריגה מהעלויות המתוכננות. לא תאמינו עד כמה פשוט להפוך סוגיה מורכבת להזדמנות מניבה.

מתקני חניה סמויים

מתקנים סמויים. יתרונות גלויים.

מתקני החניה הסמויים של אינטרפז מאפשרים חניה בשניים או שלושה מפלסים מקבילים, הממוקמים מתחת לרכב החונה על פני הקרקע. המתקנים מגדילים את היצע החניות בשטח מצומצם, חוסכים בחומרי בניה ומורידים את צריכת החשמל. טכנולוגיית ההכפלה מיושמת באופן שקט ופונקציונלי, תוך שמירה על ערכי איכות הסביבה ובהתאמה לרמת שירות 1 של משרד התחבורה.

מערכות חניה רובוטיות

מעבירים את החניה – ואת הרווחיות – לאוטומט

מערכות החניה האוטומטיות של אינטרפז מאפשרת לנהגים להיכנס אל ולצאת מן החניה בקלות ובמהירות, כאשר רכביהם מתויקים בחניות באופן ממוכן. מערכות אלו מתוכננות ליישום באזורים הצמודים לבניין, ללא יציאה מגבולות המגרש, במטרה להגדיל את היצע החניות בפרויקט ולהקטין את עליות הביצוע של היזם.

מערכות חניה הידראוליות

חניה בתוספת כמות ואיכות

מערכות החניה ההידראוליות של אינטרפז מוסיפות מקומות חניה נוספות בשטחים מצומצמים, בנוסף אלו שכבר קיימים בשטח. מערכות אלו, המותאמות לרמת שירות 1 של משרד התחבורה, הינן פונקציונליות, פשוטות ליישום, שקטות ובעלות דרגת אמינות גבוהה במיוחד. בדיוק מה שחניה צריכה.